Reklamasjon

Har du oppdaget feil eller mangler ved en vare kjøpt via nett eller telefon ønsker vi at du

fyller ut skjemaet nederst på denne siden

– med all nødvendig informasjon slik at vi kan behandle saken så raskt og enkelt som mulig. For at vi skal kunne behandle

saken din effektivt, er det viktig at du fyller ut alle punktene, og ikke utelukker noen detaljer. Når vi mottar din sak, vil vi

gjøre vårt ytterste for å gi deg en rask tilbakemelding. Vi behandler alle reklamasjonssaker i tråd med Forbrukerkjøpsloven.

Ved normale bruksendringer, feil eller mangler som er påført etter at varen er kjøpt, eller vare som er handlet for mer en 5 år

tilbake er utenfor reklamasjon og vil bli avslått. Vi ber om forståelse for at det i noen saker kan beregnes noe lenger

saksbehandlingstid da det i enkelte tilfeller vil være nødvendig å innhente ytterligere informasjon og kunnskap om ordren.

Du vil ved et slikt tilfelle få beskjed om dette i et tidligere svar.

 

Ditt navn (Fornavn og etternavn)

Din e-post adresse

Adresse

Postnummer

Sted

Produktet gjelder (eks: PALERMO Sofa / AMAZON stuebord osv)

Mobil / Telefonnummer

Dato varen ble kjøpt (dd.mm.åååå)

Når oppdaget du feil/mangel på varen? (dd.mm.åååå)

Varenummer (om tilgjengelig)

Fakturanummer (om tilgjengelig)

Hvordan kjøpte du varen? (Kryss av i firkantet boks før alternativene)
 I Butikk Via Telefon Via Nettside Via Finn.no Annet

Beskrivelse: Skriv en tydelig forklaring på hvilke problem/mangler du har på varen.

Last opp bilder av skaden/mangler

Vennligst vær oppmerksom på at det kan ta inntil flere minutter før meldingen er sendt og fullført.
Dette varierer ut ifra størrelsen på bilder du har lagt ved og din internettforbindelse.